AMPA    Moodle   
logo

Plaça Espanya, 2

08242 Manresa (Barcelona)

DL, DM i DJ:

9-13h i 17.30-19.30h

DC i DV:

9-13h

logo

Plaça Espanya, 2

08242 Manresa (Barcelona)

DL, DM i DJ:

9-13h i 17.30-19.30h

DC i DV:

9-13h

Principis pedagògics

principis pedagògics

Els membres de la comunitat educativa de l’Institut Lluís de Peguera entenem l’educació com un procés integrador, no discriminatori, democràtic, laic, català, progressista, respectuós amb les persones independentment de les seves creences, conviccions i de la seva cultura, en un marc de convivència democràtic, curós amb el medi ambient i respectuós amb el que constitueix el bé comú i les normes de convivència.

 

L’Institut Lluís de Peguera té com a objectiu prioritari donar a l’alumnat una

 

FORMACIÓ INTEGRAL

Per això cal educar, ensenyar i facilitar les eines indispensables per obtenir de cada alumne allò que s’adapti més a les seves necessitats presents i futures, ja sigui continuant la seva formació acadèmica o facilitant la seva integració en el món laboral.

D’aquesta manera, pretenem contribuir a la seva formació i desenvolupar la seva pròpia autonomia com a ciutadans responsables, dotats d’un esperit crític, respectuós amb l’entorn i amb les altres persones i capaços de viure en societat.

Per aconsegui-ho també col·laborarem en assessorar i orientar les famílies per incidir conjuntament en el procés educatiu dels seus fills i filles. Així com crear un clima de treball participatiu i motivador que faciliti la integració i implicació de tots els membres de la comunitat educativa en el funcionament del centre.

Finalment, cal facilitar l’accés de les persones adultes a l’educació permanent i a la formació professional, tot compaginant l’activitat laboral i personal amb l’activitat acadèmica en els estudis de tarda.
Per tal d’aconseguir una formació personalitzada i integral serà molt important el

 

PLA D’ACCIÓ TUTORIAL

El tutor/a ha d’esdevenir una peça clau per al seguiment curricular i personal de l’alumnat. Cada tutor/a vetllarà perquè el recorregut curricular i el creixement personal dels alumnes dels quals és tutor/a, respongui a les pròpies expectatives i possibilitats personals. Serà fonamental la coordinació entre els diferents tutors al llarg de l’etapa i amb tot el professorat dels equips docents.

Així, doncs, es planteja l’educació com una tasca col·lectiva i d’equip. La responsabilitat pedagògica i tutorial és compartida per tot l’equip docent.

Cal també establir una col·laboració constant amb les famílies per tal de contribuir a una millor consecució dels objectius educatius, bo i fomentant la relació amb els tutors/es i oferint tallers de formació i d’intercanvi d’experiències.

 

Pla Educatiu de Centre (PEC)

Projecte de Direcció

Normes de funcionament de centre (NOFC)

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies