AMPA    Moodle   
logo

Plaça Espanya, 2

08242 Manresa (Barcelona)

DL, DM i DJ:

9-13h i 17.30-19.30h

DC i DV:

9-13h

logo

Plaça Espanya, 2

08242 Manresa (Barcelona)

DL, DM i DJ:

9-13h i 17.30-19.30h

DC i DV:

9-13h

Línies estratègiques educatives

linies estrategiques educatives

L’educació ocupa una posició central en el desenvolupament de les societats. Gràcies a les línies estratègiques educatives de millora educativa, els dèficits educatius de les persones joves que afecten el seu futur es poden revertir.

principis pedagogics

Principis pedagògics

Els membres de la comunitat educativa de l’Institut Lluís de Peguera entenem l’educació com un procés integrador, no discriminatori, democràtic, laic, català, progressista, respectuós amb les persones.

Projectes d'innovació educativa

Projectes d'innovació educativa

L’Institut dóna una formació personalitzada que vol propiciar una educació integral pel que fa a capacitats, destreses i valors dels alumnes en tots els àmbits de la vida personal, familiar i social.

objectius de curs

Objectius del curs

Entre els molts objectius importants que es marca l’Institut per aquest curs es pot destacar: Millora dels resultats acadèmics, de la cohesió social, de la gestió i en la projecció del centre.

escola verda

Escola Verda

Aquest programa sorgeix com un compromís per donar suport a tots els centres educatius de Catalunya que volen innovar, incloure, sensibilitzar, avançar i organitzar accions educatives que tinguin la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.

escola nova

Escola Nova 21

El centre UNESCO de Catalunya, la Fundació Jaume Bofill, la UOC i EduCaixa volen promoure una iniciativa d’alt impacte per aconseguir una onada de canvi que transformi el sistema educatiu català.

xarxa de competencies

Xarxa de competències bàsiques

Aquesta xarxa està formada per un equip de docents d’educació infantil i primària, i d’educació secundària que desenvolupen el treball per competències als seus centres, elaboren instruments de suport per orientar els processos de reflexió i la gestió del currículum per competències bàsiques i comparteixen processos d’autoavaluació.

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies